سواد بين الفخدين المنطقة الحساسة الوجه الابط الركب او الكوع الحل هنا ومتجرب كمان
صفحة 1 من 3 123 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 4 من 10

الموضوع: سواد بين الفخدين المنطقة الحساسة الوجه الابط الركب او الكوع الحل هنا ومتجرب كمان

عضوة نشيطة

sdfdsf سواد بين الفخدين المنطقة الحساسة الوجه الابط الركب او الكوع الحل هنا ومتجرب كمان

بسم الله الرحمن الرحيم
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    لكل المصرياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااات

يارب تكونوا كلكوا بخير وباتم صحة ان شاء الله

النهاردة بقا جبت حل سريع امن فعال
    للسمار الى ومجنن كل البنات

يعنى

سمار تحت الابط
    بين الفخذين
    الاكواع
    الركب
    المنطقة الحساسة
    او سمار الوجه نفسه وبين الفم او الذقن
    او جوانب الوجه مطرح الطرحة
    او حتى سمار عظام القدمن من الجنب كده

الحل هنا اهو يابنات

المنتج هو

كريم التقشير لسنفرة الوجه والجسم

وده نوعين باللوز او بالخيار :

كريم مرطب للبشرة يحمل بداخله المادة الخشنة الآمنه ليكون متعدد الفوائد
    1 -ازالة الخلايا الميتة والخشونة في الوجه والجسم فتظهر بنعومة فائقة وازالة اثار الاسمرار من الاماكن الحساسة وبين الابط
    2- التنظيف العميق للبشرة وازالة آثار المكياج الضارة فتعطيها الصفاء والنضارة
    3- تنشيط الدورة الدموية للخلايا في الوجة والجسم لتساعد على سرعة تجديدالخلايا والتخلص من الخلايا الميتة التى تتراكم مسببه اسمرار الجلد

طريقة الاستخدام :

يتم فرك الكريم بالاصابع بشكل دائري لمدة 5دقايق حتى يتسرب الكريم وتزال بعد ذلك تلك المادة الخشنة ويستعمل مرتين اسبوعيا لازالة الخلايا الميته
    وفى طريقة تانية بقا خاصة بقولها لحبايبى

ويابنات اضمن ليكوا التخلص النهائى من الاماكن السمرا الى فى الجسم فى خلال شهر واحد اى استخدام 8 مرات فقط بمعدل مرتين اسبوعيا
    والى تجرب ومايعجبهاش الكريم يبقا ليها الكلام ساعتها
    والى تجربه تدخل هنا وتقول ان المنتج كفاءة والحمد لله
    والعبوة تكفى استخدام لمدة شهر كامل

بس للامانة انا بتعامل فى النوع الى باللوز فقط لانه ممتاز جدا بصراحة وكل الى جربوه شكروا فيه اوى اكتر من الخيار ياجماعة

السعر
    فقط 25 جنيه مصرى
    والمفاجأه أسعار خاصة للجمله

عضوة نشيطة
    ودى اراء بعض اللى جربوا الكريم
    أم الصبيان

موظفة - مصرية (تعيش في عايشة والسلام - الكويت)

أهلا حبيباتي..
    أولا أنا سعيدة جدااا وفرحانة بتعاملي مع بنات بلدي وشرائي منهن..
    والحمد لله تعالى ربنا وفقنا في بنات زي القمر..طباعا وشكلا بالتأكيد..
    تاني أخت اتعاملت معاها بالفعل..كانت "شوجر واو"وبفضل الله الحاجات وصلت لي اليوم..
    مش هاكرر كلام البنات عن دقتها وتسامحها وضحكتها الباينة في كل كلامها..ومريحة..والأهم أمينة ..لو حاجة مش موجودة أو مش هتديني نفس النتيجة بتقول على طول..وعشان كدة ربنا هيكرمها..بإذن الله..
    اخدت منها كريم السنفرة باللوز..ومن أول مرة النتيجة جميلة جدااا..وريحته حلوة..وعلى الوش مريح ..وبيريح البشرة والجسم جدااا..

عضوة نشيطة
    شوجر واو (اللى انا المندوبه بتاعتها)

عضوة نشيطة
    rony_toty
    المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rony_toty
    بت يا شوجر انا مصدقاكي ولو حد شافك هيصدقك مفعول كريم السعد بتاعك لانك اصلا زي القشطةبجد يا جماعة البت شوجر زي القشطة وبسبب كل منتجات حراز الاصليه بامانة ربنا يشهد عليه فيها البت دي تعرف كل مكونات الكريمات والماسكات وعارفة ايه اللي بيعمل مفعول وايه اللي لاء لانها دارسة وعارفه وفاهمة كويس جدا شوية وهتبقي دكتورة طب اعشاب بامانة والله حاجتها تحففففففففففففففة واخدت منها كريم العروسة وحطيته لاماكن معينة في جسمي بقت قشطة في خلال اسبوع والله تسلمي يا شوجر انا طلبت منها كريم اللوز اللي بيفتح البشرة وهاخده وانا مغمضة واخدت منها حاجات كتير جدا انا شحت بسببها البت بصراحة من كتر ما هي فاهمة كويس في اللي بتشتغل فيه بجد مش بتضحك علي حد ولو في حاجة وحشة بتقوله عليها بامانة ربنا طيب هقولكم علي حاجة حصلت معايا
    (انا اصلا مكنتش اعرفها ولا عمري شوفتها وطلبت منها طلبية حلوة كدة ومنهم طلبت كريم بدون زكر اسم عشان بس لو حد بيبعه مقطعش عليه وقالتلي نصيحة بلاش لان النسب فيه قليلة جدا ومش بتعمل حاجة لو قعدتي 100 سنة تستعمليه طبعا هتقولو لاء دي تلاقيها بتقولها كدة عشان تبعلها حاجة اغلي لاء والله قالتلي علي بديل ورخيص ومفعوله اقوي ده لانها عندها ضمير وبتراعي ربنا)
    وفي ناس كتير مش بتراعي ربنا في المجال ده تفضل تشكر وتعمل وتعمل حوارات واعلانات وللاسف الحاجة مبتجبش نتيجة لقلة الخبرة فيها وكمان لعدم الامانة محدش بيقول اذا كانت الحاجة بتعمل مفعول ولا لاء دي شهادة انا جربتها مع شوجر وحبيت انقلها للفائدة وهتحاسب عليها امام ربنا وربنا يوفق كل من بيراعي ضميره وربنا يوفقك ويوسع رزقك يا شوجر يا رب
    ومتنسيش يا بت كريم اللوز بتاع البشرة فتحنا تحت ناقص فوق بقي مستنينك يا معلمي متنسيش الكريم معاكي في المعرض

صفحة 1 من 3 123 الأخيرةالأخيرة