عايز تكسب فلوس كتير من النت تعالى بسرعة
الكاتب hingopingo على الثلاثاء سبتمبر 19, 2006 3:25 pm

عايز تكسب فلوس من النت من غير اي تعب

عايز تكسب فلوس من النت من غير اي تعب

اولا :قبل ما تعرف ازاي حتكسب احب اقولك ان فلوسك حتجيلك لحد عندك سواء كنت فى مصر او السعودية او الجزائر او لبنان
او اي بلد عربي لان برنامج الربح ده عالمي (وده بفضل شركة western union ) اكيد كلنا عرفنها(شركة
تحويل اموال)
ثانيا: انا مش حقولك ادفع مبلغ و بعدين حيجيلك اخر الشهر مضاعف
اللي حقوللك عليه ده مجاني 100% يعني جرب يوم او يومين و مش حتخسر حاجة (تقدر تتابع ارباحك لحظة بلحظة)
ثالثا: قبل ما اقولك تكسب ازاي متفتكرش انك حتكسب بين يوم و ليله (يعني اصبر اسبوعين و لما توصل للحد الادني و هوة 25$ تقدر تاخد فلوسك)
رابعا : ازاي حتكسب
كل الحكاية انك حيتفتحلك صفحة internet explorer و حيكون فيها دعاية لمواقع و حيتغير الموقع كل 30 ثانية
احب اؤكدلك انك مش لازم تبص على الاعلانات دي ,سيبها و استمر فى شغلك العادي اللي على النت
عارف كل ساعة حتقعدها حتربح منها كام؟(طبعا و انتة فاتح الصفحة اياها)
0.45 $ يعني الساعتين بدولار
-طبعا انتة بتسال انا بعمل كده ليه؟
علشان انا بكسب فلوس على كل واحد برشده على الوقع و يشترك و كل و احد يشترك عن طريق اللي انا جبته لغاية المستوي الثالث
يعني ممكن اكسب فلوس كمان من غير ما اقعد على النت(اكسب من شجرة الاعضاء اللي انا ارشدتهم)
ملحوظة : لو اقتنعت و اشتركت ممكن تاخد الايميل ده اللي انا كاتبه و تبعته لاصحابك وانا معنديش مانع لان انا برضه حستفيد.
-كيف تشترك و كيف تحصل على ارباحك اللتي حصلت عليها فى نهايى الشهر؟
اعمل sign up من اللينك اللي تحت ده(و التسجيل مش حياخد معاك دقتين او ثلاثه بالكتير)

Get Paid To Be A Surf Junky!

بعد ما تسجل اعملlogin و حتلاقي على الشمال مكتوب earn money اضغط عليها و بعدين حتضغط على
click here to start surf junky browser
حيتفتح صفحة انترنت اكسبلورر و حتتقلب فيها الاعلانات زي ما قلتلك
-كيف تحصل على ارباحك و تجيلك لحد البيت؟
لازم تعمل لنفسك حساب ذهبي على الانترنت فى موقع e-gold... Internet payments, 100% backed by gold و ده مجاني 100%
و فوسك حتتشحنلك عليه اول ما توصل للحد الادني للصرف و بعدين شركه western union حتجبلك
فلوسك لحد عندك بس حتاخد مصاريف بسيطة و انتة تستلم الفلوس كاش من مكتب western union اللي فى بلدك
-- اقولك حاجة متعملش لنفسك حساب فى الحساب الذهبي الا لما تتطمن للموضوع و تلاقي ارباحك بتزيد قدام عينك(تقدر تتابع ارباحك من الموقع لحظة بلحظة عن طريق الضغط علىstatistics ) علشان لو مش عاجبك الموضوع متتعبش نفسك و تعمل حساب على الفاضي
ملحوظة الربح من هذه الطريقة حلال
وملحوضه ثانيه إلي بيشترك على موقعك حينحسبلك 5% من إلي كسبوا يعني كل ما تنشر الموضوع اكثر حيزيد ربحك وإلي بيشترك عن طريق المشترك بتحصل 1% من أرباح المشترك الثالث

الموضوع بدو صبر من أولاً من ناحية الكسب ففي البدايه راح تشعر أنو مش جايب همو لكن لمن يبده المال يزيد راح تشعر بالمكسب
وثانياً من ناحية عدد المشتركين بالرابط تبعك بدك صبر علشان يكثرو فبدك على الأقل 20 واحد من المستوى ألأول و30 شخص على المستوى الثاني و100 شخص على المستوى الثالث فكل من نشرة الموضوع أكثر راح تربح أكثر
مثال على ذلك صاحبي إلي دلني على الأشتراك خلال ثلاث اشهر صار يكسب