المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : هموت واتخن بسرعة من فضلكم ساعدونى

روما روما
30-11-2010, 01:44 AM
انا وزنى 45 كجم وطولى 55 1 وعندى 22 سنة وهموت واتخن يادكتور

انا كنت عايزة اسأل حضرتك على حاجات استعملها ولا لا وايه الافضل وبيجيب نتيجة بسرعة ودى اهم حاجة انه يجيب نتيجة بسرعة
1-بالنسبة للحلبة بقالى حوالى شهر بشربها مرتين فى اليوم بعد الفطار والغداء بس ما جبتش نتيجة بس فى ناس قلتلى اشربيها قبل الاكل يعنى بعد الاكل بتخسس وكمان ليه استفسار هل الحلبة بتخسس ولا لا وكمان اشربها أمتى ؟

2- بالنسبة للخميرة البيرة (بتاع المخبوزات العجينة) اخدها مع الحلبة مع انى خايفة منها خالص علشان أخدتها 3 أيام وحسيت انى خسيت أكتر يمكن أكون أخدتها غلط اصلى كنت بأخدها بعد الاكل على طول ممكن حضرتك تقولى أخدها أمتى و احطها على ايه غير العسل ممكن احط حلبة+عسل أسود+الخميرة واشربها ولو ده كويس ياريت حضرتك تقولى

3- سمعت النهاردة عن المفتقة المصرية وبيقولو عليها حلوة خالص ياريت حضرتك تقولى رأيك برضو

4-معلهش زهقت حضرتك أخر حاجة سمعت عن حاجة اسمها حب العزيز بس صراحة أول مرة اسمع عنه وماجربتوش لو حضرتك عارف انه كويس ياريت تفيدينى وتقولى أحسن حاجة من كل ده يعنى أعمل ايه أخدهم كلهم مع بعض ولا أخد أيه مع أيه أصلى أنا خلاص تعبت على الاخر وفقدت الامل من كل حاجة

انا عارفة انى طولت على حضرتك بس ارجوك قولى أخد أيه علشان يدينى نتيجة مضمونة و أسرع

عتيبيه ذوق
05-12-2010, 03:24 AM
خذي لك مسيقور وشوفي كيف تتخنين

رضاك يازوجي
05-12-2010, 10:55 PM
اطحني الحلبه مع العسل الاسود وبتنبسطين من جسمك

روعه أحساس
06-12-2010, 12:03 AM
موفقه يالغلا