اراء البنات فى التعامل معى - الصفحة 7
صفحة 7 من 7 الأولىالأولى ... 4567
النتائج 25 إلى 27 من 27

الموضوع: اراء البنات فى التعامل معى

تاجرة ومساعدة اشراف على منتدى السوق
    الموقع يخلي مسؤوليته عن أي تاجرة وعلى الزبائن التأكد بأنفسهن
    الصورة الرمزية hassnaag
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عائشه مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حبيباتي والله ثم والله أنه مانفع مع الخطوط العميقه والشقوق والحفريات الا زبدة الشيا الخام ..
    الله يرضى عليك ياحسناء ويجزاك خير ....
    فعلاً بدأت أرى نتائج فعاله منذُ أشتريت منك الزبدة ..ويجعل حياتك زبده مع عسل ...
    ووجدت نتائج فعاله في أستخدامه لشيئ آخر بخبركم فيه بعدين لما أتأكد وويلاحظونه اللي يشوفوني دائماً ...

توافر جميع انواع الزبدات الافريقيه والصوابين
    للتواصل 00201006467556
    اعلى نسبه زوار

الصورة الرمزية hassnaag
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M!ss Mahy مشاهدة المشاركة
    الحمد لله وصلتنى الزبده بسرعه خياليه
    بجد الاخت حسناء كلها ذوق والله انا مبسوطه جدا
    ادعولى بس تجيب نتيجه

انا تجربتى لحد دلوقتى ان اثناء نقلى ليها مسحت وشى ببقايل الزبده عشان مهدرهاش
    ووالله العظيم وشى نور خالص مع انى بصراحه مكنتش حاباها على وشى حسيت انى حاطه سمنه على وشى

بس بشرتى امتصتها بعد 10 دقايق ومبقاش ليها اثر وحسيت وشى ارتاح

واخدت معلقه اكل وحطيتها فتركيبه الزيت الخاصه بى ودهنت شويه خام على المناطق اللى الشعر راح منها وبطل ينمو

انا شويه كده حستحمى عشان اصنفر جسمى عشان ابتدى استخدمها للخطوط

الف شكر يا حسناء والله على ذوقك
    شكرا لك
    للتواصل 00201006467556
    اعلى نسبه زوار

الصورة الرمزية hassnaag

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M!ss Mahy مشاهدة المشاركة
    ازيكم يا احلى بناتيت فالدنيا

طبعا كلكم سمعتم عن زبده الشيا وفيه كتير مصدقين وكتير مش مصدقين وانا كنت من اللى مش مصدقين

وحبيت اقولكم بكل امانه والله تجربتى اللى اصلا دامت 8 ايام بس هههههه ):K
    كتيييييييييييير اوى عنده خطوط بيضا وكتييييييييير اوى جربها ومعملتش حاجه لان احيانا بتبقى مغشوشه او اللى هى مكرره لونها ابيض
    بس انا مليت من كتر مبقرى حاجات عالنت وبتطلع غلط والناس بتنقل وهى مجربتش حاجه اصلا
    اقسم بربى كل كلمه حقولها صحيحه 100% وملهاش اى غرض غير انى انفع بيها كل واحده متعقده من جسمها والخطوط زى حالاتى :K)

انا قريت عن زبده الشيا وتجارب ناس نجحت وتجارب فشلت وانا من عادتى انى اجرب الحاجه متفرجش عالناس تجرب لازم انا اللى اشوف
    عايزه اقولكم ان مفيش مكان فيا فاضى كله مليان خطوط بيضا بعد الشر عن الناس كلها ربنا يحفظكم لانى دايما بخس واطخن اخس واطخن
    عندى فصدرى وتحت الظهر (انتم فاهمين [/URL] ) وفدراعى ووسطى وكتيييييير والله مش عايزه اعقد نفسى زياده مانا
    بس فالموضوع دا حنركز عالصدر لان اكتر مكان اهتميت بيه
    المهم دورت على حد بيبعها
    ولقيت واحده بتتباع ففتح الله هى اكيد نضيفه وكويسه بس عيبها انها غاليه عليا اوى فدورت على تاجره
    ولقيت تاجره اسمها حسناء

المهم انا اتوكلت على الله وسئلت ماما لانها هى اللى بتدفع [/URL] وقالتلى ماشى ووصلت لحسناء بمعجزه فمنتدى تانى وطلبتها وجاتلى لحد البيت فيومين ماشاء الله يعنى الموضوع متسهلى اوى :-D
    المهم انا اخدتها يوم السبت واخدت منها تلت الكميه (طلبت ربع كيلو) وضفت عليها زيت زيتون درجه اولى وخلطهم بس مزودتش الزيت اوى عشان تبقى الزبده اكتر لان فيه ناس بيقولوا لو خام احسن بس انا عشان تبقى زى اللوشن وعشان اكيد زيت الزيتون مفيد خصوصا انى جبتها برضه للاماكن السمرا بالجسم
    المهم انا لتاته اوى بس انا مبسوطه والله .. النهارده ايه ؟؟ الاحد وانا متعوده لما اجرب حاجه فجسمى اصور قبل وبعد عشان اعرف احدد بدل مقعد اقول ياترى
    المهم صورت نفسى امبارح يعنى بعد مرور 8 ايام
    والله والله والله اقسم بربى واللللللللله العظيم الخطوط الطخينه بقت رفيعه
    وفيه خطوط غائره كده داخله لجوه وفاضيه لقيتها طلعت كده ولونها فتح يعنى تحسو ان المكان اتملى بماده ونفخ بقى قريب من الجلد الطبيعى
    والخطوط الرفيعه اوى دى .... اختفت اقسم بربى :p
    الله اكبر ماشاء الله
    بالله عليكم ابقوا قولوا ماشاء الله لانى خايفه احسد نفسى اصلا ههههههه
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طب ازاى دول 8 ايام يعنى دانا اسمع ان اقل حاجه شهرين
    سبحان الله والله
    وعشان مكدبش انا بحط فدراعى من قدام اللى هى مكان الوريد بس ملاحظتش حاجه لانى مصورتش اصلا بس انا اللى فالصدر اخدت بالى انه قل
    نيجى بئى للتفتيح
    بصراحه الركب افتحت درجه بسيطه بس فيه حاجه عجبتنى ان كان عندى مكان السجود خشن وناشف وحسيت ان مش حتفتح لان خلاص الجلد بئى ناشف .. الزبده نعمته اوى اوى يعنى بدايه حلوه
    اما بئى الرقبه افتحت لدرجه ملحوظه
    مممم نيجى لايه تانى
    اه انا فيه حاجه محدش اكتشفها غيرى
    اصلا زبده الشيا انا اعرف ان فيها حاجات بتحارب البكتيريا عشان كده بتضيع الحبوب فالوش بس انا مستحملتهاش لوشى بحط لحسه كده قبل منام لانى بقشر وشى
    انما بئى دى لما تتحط تحت الابط
    والله انسو ريحه العرق وانا قلت حبطل مزيلات العرق بس خايفه لانى بنزل الكليه كل يوم
    بس والله لما ببقى قاعده فالبيت وبعرق عادى جدا ومش بيبقى فيه ريحه خالص
    طبيعى لان مفيش بكتيريا ومنها تفتيح برضه
    اه واهم واخر حاجه اللى حتفرحكم اوى
    حبوب تحت الجلد اللى بيبقى فيه شعرايا ملفوفه
    انا طلعتلى مؤخرا فكوعى والفخاد
    معرفش الفخاد ازاى يعنى بس اهو طلع وكان مضايقنى
    بقيت بعمل صنفره (ودى بعملها دايما يعنى مش بسببها) وبعديها ادهن يوميا وانا بدهن كوعى

والله يا بنات انا لسه موريا ماما لانها اتصدمت اما ورتها الحبوب دى
    دلوقتى اختفت والله
    بجد الزبده دى سحريه واقسم بالله انا مش بنشر الموضوع عشان اعمل دعايه لحسناء انا عملته عشان بجد اقل حاجه تستاهلها انى اقولها شكرا لامانتك وذوقك معايا
    وبصوا نصيحه لكل اللى فيه خطوط .. جيبوها غاليه بئى رخصيه جيبوها وخلاص بس استمروا عليها شهر ولو مجابتش نتيجه ولو 10% متطلبوهاش تانى
    لان انا كنت حعمل كده ولحد امبارح كنت مقرره مجبهاش تانى لانى كنت ياست بس النهارده انا مبسوطه جداااااااااااا واصلا مش حخليها تخلص من البيت
    معلش يا بنات طولت عليكم بس انا حبيت اقولكم كل اللى ممكن تسئلونى عليه
    ولو حد عنده استفسار يقولى يا قمرات وانا تحت امركم بس خلو بالكم دول 8 ايام بس هههههههه يعنى مش خبيره انا بس شفت منها كل خير الزبده الجامده دى

عايزه بس دعواتكم يا بنات الله يخليكم ان ربنا يكرمنى وشعرى يتقل والاماكن الغامقه تروح وباقى الخطوط تروح
    للتواصل 00201006467556
    اعلى نسبه زوار

صفحة 7 من 7 الأولىالأولى ... 4567