شعرك بيتساقط بطوله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالى عندى الحل باذن الله
صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 4 من 5

الموضوع: شعرك بيتساقط بطوله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالى عندى الحل باذن الله

عضوة قمة الصورة الرمزية ام المصريين 6

fgh شعرك بيتساقط بطوله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالى عندى الحل باذن الله

[gdwl]السلام عليكن جميعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    مين فينا مش بتشتكى من تساقط الشعر وده امر محزن طبعا لان الوضع

لو اهملتيه وسيبتى شعرك يتساقط كده هتلاقى شعرك فى الاخرعمل فراغات كتيره وتبقى دخلتى من غير ما تشعرى فى حالة صلع
    طيب والحل هسيب نفسى كده لحد ما شعرى يقع كله ولا ايه الحل يا ام المصريين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اكيييييييييييييييييييييييد ليكى حل انتى مع ام المصريين تبقى اكيد فى ايد امينة
    الحل هيكون كورس الشعر كامل الخاص بام المصريين وده بنكرره كل مايخلص لمدة 3شهور وبناخد اثناءالكورس كمان فيتامين علشان نقوى شعرنا بردوا وبقولك عند طلبك للكورس نصايح بتمشى عليها لحد ما ارجعلك شعرك باذن الله افضل مماكان
    الموضوع مش صعب ابدا
    دى بعض التجارب لكورس الشعر عاوزه تشوفى تجارب اكتر اطلبى لينك المتجر الخاص بام المصريين قولى بسم الله ماشاء الله لا قوة الا بالله

الكورس متوفر لدى مندوبتى بالسعوديه ومعه الطريقة بامر الله وبتابع معاكى هنا بنفس الموضوع كل اسبوعين

تجربتى مع كورس الشعر لام المصريين

ودى النتيجة بعد مرور 3 شهور من الكورس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نونه نت شعرك بيتساقط بطوله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالى عندى الحل باذن الله
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    يااحلى فتوكات منورين وعلى صحبة الخير متجمعين

عاوزة ابدء كلامى بدعوة حلوة وصادقة وكلكوا تقولوا ورايا
    ربنا يبارك لها فى زوجها واولادها ورزقها ويجعل كل خير بتقدمه للناس فى ميزان حسناتها
    وطبعا كلكوا بتسألوا هيا مين وطبعا هيا حبيبتى وحبيبة المنتدى كله (أم المصريين)
    والله يا فتوكات دى شهادة حق ومش مجاملة ليها انسانة اخلاق وذوق عالى جدا وأمينه فى المعاملة انا اتصلت بيها وانا نفسيا مدمرة وكنت قرأت على المنتدى هنا عن كورس العلاج المكثف اللى فتوكات كتير جربته وجاب معاها نتيجة وانا واحدة منهم واللى شجعتنى عليه فتوكة من هنا جربته وشكرت فيه كتير اوى

المهم يا بنات انا اتصلت بيها وقولتلها وفعلا الله يجازيها خير وصلتلى الحاجات لغاية عندى بعدها بساعتين وبنفسها
    وابتديت استعملها وهيا ساعدتنى وقالتلى الطريقة ازاى
    وادتنى كورس متكامل وابتديت فى الكورس من يوم 5/12/2010 لغاية 5/3/2011 بس والله ما شاء الله مش مصدقة نفسى انا شعرى كان بيتساقط جامد جدا بسبب الفرد الكيميائى انا عملته مرتين فى سنة واحدة وبالفعل كان بيتساقط بكميات كبيرة جدا والشعراية بطولها دا غير التقصيف وقررت مش اعمل فرد تانى واحاول اعالجه والحمد لله ربنا اكرمنى وعرفت ام المصريين الانسانة اللى زى السكر
    ادتنى فيتامين قرص كل يوم (هيرتون مفيد جدا للشعر) ونيتورا (مكمل غذائى)
    وشامبو وبلسم بالاعشاب وحمام كريم بالتوم انا عمرى ما تخيلت انى ممكن احط اى حاجة فيها توم على شعرى بس فعلا الشامبو والبلسم بشيلوا ريحته ومش بيكون ليها اى أثر ودول استعمالهم يوم بعد يوم
    ولوسيون للصلع وده فى اول اسبوع 3 مرات فى الاسبوع ومن الاسبوع الثانى مرتين فقط وده عشان الفراغات اللى فى الشعر والفراغات اللى فى مقدمة الرأس والحمد لله ابتدى يطلع فيها شعر بس لسه صغير

والمعالج الساحر وهو المشاط ومجموعة زيوت ام المصريين وده حاجة وهم خيالية بجد استخدامه مرة كل اسبوع وتسبيه على شعرك من 5 - 6 ساعات وتلبسى بونيه انا بعمله وانام عشان يعد فترة اطول ويدى نتيجة احسن واغسليه واعملى حمام كريم وبعدها تشوفى شعر تانى خالص غير المقصف والهايش والخشن واللى كله كسرات والكورس ده لمدة 3 شهور بس بجد يا بنات ربنا يباركلها لان انا فعلا مكنتش لاقية حاجة بتجيب معايا نتيجة الحمد لله دلوقتى التساقط قل جدا بدرجة ملحوظة لدرجة انى مبقتش اخاف اسرح شعرى واصبح فى الشعر لمعة مكنتش موجودة قبل كده خالص وشعرى مفرود من الكسرات والاريال نام والحمد لله والارسال اتقطع من عندى خلاص وشعرى ابتدى يتقل يطول والحمد لله (قولوا ما شاء الله)

احسبيها صح واكسبى صح
    انتى مع ام المصريين كسبانة كسبانة

تجربة اخرى ايضا

[quote=توتا قلب ماما;22455845]اولا صباح الخير

ازيكو يا احلى فتوكات يارب تكونوا كلكم بالف خير
    انا جايه انهارده اقولكم على علاج لكل مشاكل الشعر سحر والهى بجد سحر
    اولا انا شعرى فيه كل المشاكل اللى ممكن تلاقيهافى الشعر عدوا معايا
    متقصف وجاف وخفيف وضعيف وكل ده من الصبغات اللى يمكن اعملها فى السنه مرتين تلاته غير الولاده مرتين والرضاعه وانتم عارفين الحاجات دى بتأثر اد ايه على الشعر
    واللى زاد وغطه والمصيبه الكبرة ايه بقى انه من التساقط عمل فرغات من قدام والهى يا جماعه بقيت قرعه

حتى جوزى بقت اتكسف منه ان اقعد قدامه بيه لازم اقعد اسرح وادارى على اد ماقدر وفى الاخر برده باين
    قعد ادور على موقعنا الحبيب فتكات على حل والوصفات اللى تشيل وفى الاخر مافيش فايده
    لحد موقعت على موضوع للست السكرة (ام المصريين 6) انها موزعه معتمده لمنتجات حراز
    طبعا حراز غنى عن التعريف انها بتبيع منتجاته وتوصلهالك لحد باب بيتك ولما اتصلت بيها يااااااااااه
    ايه الذوق ده بجد مش ممكن ست بجد تتحد على الجرح يطيب والهى حستها اختى من اول مكالمه
    المهم حكيت لها حاله شعرى راحت نصحتنى بكورس الشعر وفعلا اتفقت معاها ووصل الكورس
    وابتديت استعمله اول استعمال كان الجمعه اللى قبل اللى فاتت يوم 26/11/2010 وعملت المشاط بطريقتها السحريه
    وغسلت شعرى بالشامبو والبلسم والهى يا جماعه كان طرى اووووى وفى لمعه جميله اووووى
    وبعد كده عملت حمام الكريم بالتوم وجنين القمح والجوجوبا وعملته بالفوطه حوالى 4 او 5 مرات
    وبعد كده شطفت شعرى بالبلسم ودهنت شعرى بزيت الحيه

ويوم ويوم اغسل شعرى وادهن على نطافه ليسون التساقط
    والهى يا جماعه مش هتصدقوا بقول لجوزى بص كده على الفراغات وكانت المفأجه
    تاتاتاتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    جوزى قلى الشعر الواقع بدء ينبت والهى فرحت اووووووووى ونفسيتى ارتاحت اوى
    لان نفسيتى كانت فى الحضيض بسبب الفرغات
    وامبارح الجمعه 3/12/2010 عملت المشاط لتانى مرة وبعد غسيله وحمام الكريم ودهنته بزيت الحيه ولفيته طقيه على الجنبين
    لقيت شعرى سايح ونايح والاشارب واقع من عليه والشعر الهايش طرى وناااااااااااااايم بيشخر والشعر فى لمعه بجد من الاخر سحر
    وان شاء الله الموضوع هيبقى متجدد وكل اسبوع اقولكم على الاخبار
    واحب اشكر ام المصريين لذوقها ولمعملتها ولو فى سؤال وفى اى وقت بتصل فيها وهى نفسها بتتصل بيا بتطمن عليا بجد انا مشفتش كده ابدا واحب اقولها امووووووووووووووووووووووووه

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة **ام تهانى49388941
    الله يطمن قلبك حبيبتي انا اخدت منها طلبية ب............ ريال مرة وحدة وماشاء الله الحمدلله الكورس حلومرة يجنن والمشاط مايحتاج كلام شعري صارناعم ومايتساقط من اول استعمال بس ابغى اسالك سويت الحنة لبنتي وزبطت معاها ممكن استعملها مشاط؟

[/gdwl]

محررة بيت حواء الصورة الرمزية Girl design

بالتوفيق إن شاء الله

اللَّهُمَّ اكْفِنِآ بِحَلالِكَ عَنْ حَرَامِكَ وَأَغْنِنِآ بِفَضْلِكَ عَمَّنْ سِوَاكَ

حَسْبُنَا اللَّهُ سَيُؤْتِينَا اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ إِنَّا إِلَى اللَّهِ رَاغِبُونَ

[CENTER][B][FONT=Trebuchet MS][SIZE=7][COLOR=black]تم إيقاف إستقبال الطلبات جميعآ لدواعي السفر[/COLOR][/SIZE][/FONT][/B]
    [B][FONT=Trebuchet MS][SIZE=7] [COLOR=red]نستقبل طلبات الجميع 10 شوال إن شاء الله [/COLOR][/SIZE][/FONT][/B]
    [B][FONT=Trebuchet MS][SIZE=7] [COLOR=blue]كل عام وأنتم بخير مقدمآ[/COLOR][/SIZE][/FONT][/B][/CENTER]

من مواضيع Girl design :

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة