خطيبي بيحبني اوى وانا حاسه انى غلسه
صفحة 1 من 3 123 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 4 من 9

الموضوع: خطيبي بيحبني اوى وانا حاسه انى غلسه

عضوة نشيطة الصورة الرمزية Tomaa

dd خطيبي بيحبني اوى وانا حاسه انى غلسه

بسم الله الرحمن الرحيم
    انا محتاجه مساعدتكم جدا جدا فوق ما تتصورا
    انا خطيبي بيحبني اوى لدرجه انه بيكلمنى فى الموبايل بالساعات وانا مش بعرف ارد عليه اقوله ايه وبتكسف جدا وانا بكلمه بس انا والله بحاول انى اطلع اللى فى قلبي واحساسي وبحاول انى اتكلم معاه وارد عليه
    بس انا والله مشكلتى انى بخاف على فلوسه اوى وبحس انى بضيعله فلوسه على الموبايل والكلام معايا
    وبحس ان هو اولى بيهم ممكن يخرج مع صحابه يتبسط او انه يشترى اى حاجه بيحبها
    انا مش عارفه اعمل ايه انا قولتله كده وهو زعل منى اوى وفضل يقولى متقوليش الكلام ده وانا بحب اتكلم معاكى
    فأنا مبقيتش اقوله كده تانى بس بقيت بحاول انى اقلل وقت المكالمه معاه عشان اعوده وعشان اوفرله فلوسه اللى بيصرفها على الموبايل عشانى
    بس النهارده وانا بكلمه حاولت بكذا طريقه انى اقفل معاه بس مرضيش وفضل يقولى انا بحب اكلمك انا عايز افضل اكلمك علطول
    بس انا بردو غصب عنى مقدرتش وحاولت بكذا طريقه اقفل معاه وبعدين بالصدفه بابا جيه من الشغل فقولتله انا هقوم اسلم على بابا ومعلش انى طولت عليك فى المكالمه زى كل يوم
    بس حسيت انه زعل منى عشان قولت كده وقالى خلاص اوكى اتفضلى سلمى على باباكى وسلميلي عليه كتير اوى
    بس المشكله انه بعد ما قفلت معاه بربع ساعه تقريبا بعت لى رساله يقولى انا اسف انى طولت عليكي
    انا حاسه انه زعل او فهمنى غلط او حس انى زهقت منه او انى مش عايزاه عشان كده بقفل معاه
    انا نفسي حد يساعدنى ويقولى اعمل ايه عشان انا محتاره جدا جدا
    وانا مستنيه ردودكم عليا ونصايحكم ليا فى اسرع وقت لانى لغايه دلوقتى مش عارفه ابعتله او اكلمه اقوله ايه واتصرف ازاى
    لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين

نجمة بيت حواء الصورة الرمزية عيون الزرقاء
    اولاً الف الف مبروك على الخطوبة
    ما ادري صار بينكم ملكة ولا بس خطوبة يعني في عقد شرعي يعني صار زوجك شرعاًلان لو بس خطوبة بدون عقد فهذه المكالمات محرمة
    في حال زوجك شرعاً الله يهديكي بنات ينتظروا الساعة اللي يكلموا فيها خطيبهم ما ادري انتي ليش كدا خايفة على فلوسه حتى وان كان حالته المادية عادية الايام دي ايام الخطوبة مش حترجع يعني في العمر مرة وحدة ايش فيها لو صرف فيها مبالغ بعدين احسن من غيره اللي يصرف امواااااااااال على حبيبات وعلاقات محرمة وهدايا وقلة حياء على فاضي يعني مسكيييييين خطيبك كاسر خاطري بصراحة معليش لو ما تزعلي احس انه يمكن يحب هذه الحركااااااااات المكالمات الطويلة بس كان ماسك نفسه عن الحراااااااام والحين قاعد يعوض كل اللي نفسه فيه بالحلال بعدين لا تفكري باسلوبك راح يوفر على نفسه كم ريالات او يبطل هذه الحركة الله لايقدر كل اللي يصير في اغلب الاحوال انه ياخذ فكرة سيئة عنك الله لايقدر الشيطان يوسوس له ويقول له ((انك ما كنتي تبغيه او كنتي تحبي احد قبله او انك جادية منتي رومانسية ما فيها عواطف حبيت احد قبلي احد غاصبها علي غريبة ما تحب زي كل البنات هدي الحركااااات اكيد تكلم احد غيري اكيييييد شبعت من قبل ))
    والله هذه فرصة عمرك اكسبيييييه من الحين اشبعيه بحبك والكلام الحلو لان دا فطرة بني ادم يبغى احد يشبعه بالعواطف والكلام الحلو لو ما شبعتيه راح يدور على اللي يشبعه الله لايقدر او راح يتأثر باي كلمة حلوة يسمع من احد غيرك لانه ماسمعها من قبل من احد ((منك ))ترى البنات كثروا وصاروا يجروا وراء الرجال وعندهم اساليب وطرق يخلي اللي متزوج كمان اربع يغري ويجري وراهم
    انتبهي على نفسك اتصحصحي الفلوس حتتعوض بس الزوج والقلوب ما تتعوض وهذه الفترة والله ما حترجع الحين في فترة الخطوبة الكرة بملعبك عاد لو شاطرة اكسبيه من الحين لان اذا فات الفوت ماراح ينفع الصوت واسهل طريقة لكسب ا لقلوب الكلمة الطيبة لو ما تعرفي اكتبي في القوقل اشعار حب عاد يطلع لك بالهبل الحين روحي ابحثي على رسالة اعتذاز وحب وشوق وارسلي له بالتدريج يعني بفترااات اول شيء اعتذار بعدها رسالة حب وشوق وهكذا الين ما يرد ويكلمك واذا كلمك بيني لو انك كنتي ولهاااااانة عليه ووحشك صوته و...........
    معليش طولت عليكي ومعليش الكلام فيه شوية صرااااااااااحة بس والله الله يشهد من حبي لكي ومن خوفي لكي لان هذه الفترة راحت على اختي الى الان تندم وهو يعاتبها اعتبري وتعوذي من الشيطان والفلوس ما تشيله همه ربنا كريم انوي في دا الريالات طاعة الزوج وموانسة الوحدة ولكي الاجر
    بالتوفيق اذا صالحتوا قولي لنا عشان نفرح لك

مشرفه ركن الصوتيات و ركن الحياة الزوجية الصورة الرمزية حبيبة ابوها
    حلو كلامـ اختي انا معاها وربي يوفقكـ

باركـ اللهـ لكما وباركـ عليكمـا وجمع بينكمـا في خير

وحصني نفسكـ ولا تقعدي تشكي لأي احد غيركـ مو محصل ايلي بيسيرلكـ

احمدي ربكـ عليهـ وبطلي دلع .. ولاتنسي العين حق ..

محبتي ..

عضوة قمة
    [frame="7 80"]
    وسعــــــــــــــي صدرك حبيبتي.....ترى احلى الأيام واللحظات والساعات
    (((ايام الخطوبه)))لاتفكري بهاالاشيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــاء
    ألف مليون مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــروووووك
    ومثل ماقالت لك اختي.....ترى العين حق بكره وراك زواج ومسؤليه كبيره
    حاولي تحافظين على اســــــــــــــــــــــــــــــــــــــرار بيتك بقدر المستطاع
    فرفشـــــــــــي ياعسوله وتغنجــــــــــــــــي عليه وخذي راحتك بلا فلوس بلا هم
    ودمتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــي........................اختك
    الرااااااااقيـــــــــــــــه
    [/frame]
    [img][/img]

صفحة 1 من 3 123 الأخيرةالأخيرة